Rada Osiedla
- Na terenie Osiedla "Domaniewska" działa Rada Osiedla wybierana w głosowaniu tajnym na okres czterech lat przez członków Spółdzielni.
- Wybory odbywają się podczas Zebrania Mieszkańców - członków spółdzielni z danego Osiedla, zwołanego przez Kierownika Administracji Osiedla w uzgodnieniu z Radą Osiedla. Kadencja ustępującej Rady kończy się z dniem wyboru nowej Rady.
- Liczba członków Rady Osiedla wynosi od 3 do 11 osób
Rada Osiedla
Marzenna Wałowski | Przewodniczący Rady Osiedla |
Tomasz Cabaj |
Wiceprzewodniczący Rady Osiedla |
Bożenna Jakubczyk | Sekretarz Rady Osiedla |
Grazyna Ławrynowicz | Przewodniczący Komisji Ekonomiczno-Socjalnej |
Elżbieta Czerwonka | Wiceprzewodniczący Komisji Ekonomiczno-Socjalnej |
Teresa Bełkowska | Członkini Komisji Ekonomiczno-Socjalnej |
Marek Wlazło | Przewodniczący Komisji Technicznej |
Agnieszka Borowska | Wiceprzewodnicząca Komisji Technicznej |
Monika Woźniak | Członkini Komisji Ekonomiczno-Socjalnej |
Mateusz Maciaszek | Członek Komisji Technicznej |
Stanisław Michrowski | Członek Komisji Ekonomiczno-Socjalnej |
Komisja Techniczna
Mateusz Maciaszek |
Przewodniczący Komisji technicznej |
Agnieszka Borowska | Członkini Komisji Technicznej |
Marek Wlazło | Członek Komisji Technicznej |
Komisja Ekonomiczno - Socjalna
Grażyna Ławrynowicz |
Przewodniczący Komisji Ekonomiczno - Socjalnej |
Elżbieta Czerwonka | Wiceprzewodniczący Komisji Ekonomiczno - Socjalnej |
Teresa Bełkowska | Członkini Komisji Ekonomiczno - Socjalnej |
Monika Wożniak | Członkini Komisji Ekonomiczno - Socjalnej |
Stanisław Michrowski | Członek Komisji Ekonomiczno - Socjalnej |
- Uchwalanie planów gospodarczo – finansowych.
- Zatwierdzanie struktury organizacyjnej Osiedla.
- Sprawowanie nadzoru i kontroli nad działalnością gospodarczo – finansową dot. w szczególności:
- Okresowych sprawozdań finansowych.
- Udziału w wyborze wykonawcy na roboty remontowe i konserwacyjne.
- Projektów umów (roboty remontowe i konserwacyjne, najem lokali użytkowych, garaży, dzierżawa terenu).
- Uchwalanie wysokości opłat za najem lokali użytkowych stanowiących własność Spółdzielni i znajdujących się na terenie Osiedla.
- Uchwalanie wysokości opłat eksploatacyjnych i na fundusz remontowy dla użytkowników lokali w częściach przypadających na ich lokale oraz pokrywaniu kosztów związanych z eksploatacja i utrzymaniem nieruchomości stanowiących mienie Spółdzielni, położonych na terenie Osiedla.
- Opiniowanie wniosków Kierownika Administracji osiedla kierowanych do Zarządu i Rady Nadzorczej Spółdzielni w sprawach wykluczenia, wykreślenia i wygaśnięcia członkostwa oraz wystąpienia z pozwem do Sądu o nakazanie sprzedaży lokalu w drodze licytacji.
- Opiniowanie wniosków Kierownika Administracji Osiedla o umorzeniu należności i odpisywaniu ich w ciężar kosztów finansowych nieruchomości oraz rozkładanie na raty do wysokości ustalonej indywidualnie dla każdej sprawy.
- Opiniowanie kandydatów na Kierownika Administracji osiedla i przekazywania mu premii.
- Sprawowanie kontroli nad działalnością Kierownika Administracji Osiedla.
- Rozpatrywanie odwołań od decyzji Kierownika Administracji Osiedla oraz skarg na jego działalność jako Kierownika Administracji Osiedla.
- Rozpatrywanie i opiniowanie wniosków zgłaszanych przez członków Spółdzielni.
- Rozpatrywanie innych spraw związanych z działalnością Administracji Osiedla.
- Zgłaszanie do Zarządu wniosków i opinii w sprawie zamiany mieszkań na terenie Osiedla, po zasięgnięciu opinii Komitetu Domowego.
- Wykonywanie uchwał Walnego Zgromadzenia, Rady Nadzorczej.
- Wpajanie zasad kultury współżycia społecznego i propagowanie poszanowania dla wspólnego mienia oraz organizowanie pomocy socjalnej dla członków Spółdzielni zamieszkałych na terenie Osiedla.
- Współudział w organizowaniu wyborów do Komitetów Domowych, współpraca z Komitetami Domowymi oraz rozpatrywanie uwag i wniosków zgłaszanych przez te Komitety i udzielania odpowiedzi w ciągu 30 dni.
- Współdziałanie z organami administracji samorządu terytorialnego oraz instytucjami i organizacjami społecznymi
w zakresie realizacji planów gospodarczych i społecznych.
- Składanie raz w roku sprawozdania ze swojej działalności na Zebraniu Członków Spółdzielni zamieszkałych
w Osiedlu. - Wgląd w dokumenty finansowe Osiedla.